loading...
آنــدروید | ســیمبین| آیفون | ویندوز موبایل | بادا |دانلود نرم افزار و بازی و گرافیک
جدید ترین بازی ها و نرم افزارها




آخرین ارسال های انجمن
masoud بازدید : 372 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 

باز هم برای اولین بار در ناین موبایل 

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

masoud بازدید : 517 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Crabs and Penguins یک بازی زیباست که شما را ماجراجویی های اقیانوسی می برد . سفر خود را از بهشت های استوایی آغاز کرده و با گذر از اقیانوس های پر از کوسه ، کشتی های غرق شده دزدان دریایی به قطب شما خطرناک برسید . با بازگرداندن توپ گمشده به پنگوئن ها ، شادی را به میان آنان باز گردانید . اگر برای تجربه یک سفر ماجراجویانه و هیجان انگیز سه بعدی آماده اید ، این بازی را دانلود نمایید .

masoud بازدید : 183 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در سال ۲۱۰۰ و انتهای قرن ۲۱ جنگ های معتدد بین ستاره ای را تجربه کرده ایم ، آن هم با دشمنانی قدرتمند که برای نابود سازی ما آمده بودند اما در تنها پیروزی از آن ماست .

زمین به واسطه منابع غنی معدنی که در خود جای داده است اکنون به گزینه اول غارت گران بیگانه تبدیل شده است که طمع استفاده از آنها را در سر می پرورانند . اکنون زمین در شرایطی بسیار دشوار قرار گرفته است و تنها یک قهرمان می تواند از آن در برابر دشمنان خارجی محافظت کند ….

masoud بازدید : 148 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

خود را برای گرفتن مدال طلا در ۵ رشته ورزشی هیجان انگیز آماده سازید !

Superstar Athlete نام بازی بسیار زیبا و جذابی است که در یک محیط کاملا نو شما را به جایی خواهد برد که می بایست با تلاش در رشته های مختلف پرش ، ۱۱۰ متر با مانع ، پرتاب نیزه ، پرتاب گوی و دو اقدام به کسب مدال های رنگارنگ کنید . برای پیروزی کافیست آرامش خود را حفظ کرده و با تمرکز بر روی تمرین های سخت وارد عمل شوید و خود را به یک ستاره تبدیل نمایید .

masoud بازدید : 249 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

باز هم برای اولین بار در میان تمامی سایت ها با لینک مستقیم رایگان از اندرویدها !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Dark Knight Rises نام بازی جدید بتمن است که برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید .
داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

masoud بازدید : 4815 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Riptide GP اولین بازی مسابقات روی آبی می باشد که برای گوشی های موبایل ارایه شده است و به حق بهترین آنها نیز بوده است . این بازی با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه ، انعکاس های واقعی ( تنها برای دو هسته ای ها ) و گرافیک زیبا با تمامی جزئیات هم برای وسیله های نقلیه و هم محیط توانسته است یک سرگرمی کامل و هیجان انگیز را ایجاد کند .

 

بالاترین کیفیت برای Tegra 3 !
اگر گوشی شما از قدرت سوپر چیپ Tegra 3 کمپانی NVIDIA بهره می برد می توانید جزئیات بیشتر و گرافیک زیباتری را نسبت به سایر اندرویدها شاهد باشید و تجربه ای جدید و البته خارق العاده را در انجام این بازی برای خود رقم بزنید .

 

masoud بازدید : 164 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Battlefield همیشه در رده بهترین بازی های اکشن اول شخص قرار گرفته است و گیمرها این نام را به خوبی می شناسند . در این بازی می بازی جذاب می بایست در موقعیت های مختلف نظیر جنگل ، برف و یا بیابان به همراه نیروهای خود به جنگ با دشمنان رفته و تمامی مهمات آنها نظیر تانک ها ، هلی کوپترها  و سایر وسایل آنان را نابود سازید .

Battlefield: Bad Company 2 نام آخرین ورژن ارایه شده از این بازی برای اندروید می باشد که در آن می بایست ۱۴ ماموریت تک نفره را در ۵ منطقه مختلف با موفقیت به اتمام برسانید .

این نسخه ارایه شده مخصوص Galaxy S III می باشد .

masoud بازدید : 140 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dangerous HD یک بازی بسیار زیبا در سبک PRG می باشد که شما را در فضای لایتناهی خواهد برد . این بازی در طول یک داستان سرگرم کننده رخ داده و در آن شما هنگامی که چشمان خود را باز می کنید متوجه گذر یک قرن از زمان خوابیدن شده و پس از آن به دنبال کشف حقیقت می پردازید .

آیا شما از جنایتکاری که می خواهد تمامی دنیا را به نابودی رسانده و از زندگی ساقط کند می ترسید ؟

نیروهای خود را جمع کرده در طول کهکشان سفر کرده تا به پاسخ پرسش های خود برسید . راه بسیار طولانی است اما چاره ای وجود ندارد .

 

ویژگی ها :
- محیط کاملا سه بعدی با بهره گیری از موتور بازی Unity
- استفاده از افکت های مختلف به منظور افزایش جذابیت بازی
- تم داستانی زیبا
- بیش از ۲۰ کشتی فضایی ، ۱۸۰ ماژول و ۳۳ منظومه مختلف
- و …

masoud بازدید : 144 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا کنون به زمین فکر کرده اید ؟ به زیر آن چطور ؟
اگر می خواهید در نقش یک موش کور ماجراجو ، پی به اسرار شهر ببرید بازی City of Secrets را از دست ندهید !
این بازی که در سبک فکری پازلی قرار می گیرد داستان ماجراهایی است که برای موش کور داستان در زیر زمین اتفاق افتاده و شما می بایست با راهنمایی او کمک کنید تا پرده از رازهای موجود بردارد .

City of Secrets از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده که با قرار دادن آن در کنار گیم پلی جذابش می توان نتیجه گرفت این بازی یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد .

masoud بازدید : 134 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

METAL SLUG 3 یک بازی اعتیاد آور اکشن کلاسیک می باشد که در دهه پیشین میلادی برای کنسول های PS ارایه شد و مورد توجه بسیاری از گیمرها نیز واقع گردید . در این بازی می بایست به ماموریت های مختلفی که برایتان آماده شده است رفته و دشمنان خود را نابود سازید .

یکی از ویژگی های بسیار جالبی که در نسخه اندروید این بازی وجود دارد امکان انجام بازی به صورت دو نفره با استفاده از بلوتوث می باشد  . بدین ترتیب شما خواهید توانست همراه با یک همیار ، به جنگ دشمنان بروید .ژ

اگر از علاقه مندان به این بازی قدیمی بودید ، آن را به هیچ وجه از دست ندهید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار و بازی برای آندروید , سیمبین , ایفون, ویندوز موبایل و بادا , جاوا راهنمای خرید موبایل و بررسی تخصصی تلفن همراه و گرافیک , پوسته , والپیپر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    در سایت بهتر است چه نوع مطالبی قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 290
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 822
  • بازدید ماه : 2,157
  • بازدید سال : 13,407
  • بازدید کلی : 527,047
  • فروشگاه ما