loading...
آنــدروید | ســیمبین| آیفون | ویندوز موبایل | بادا |دانلود نرم افزار و بازی و گرافیک
جدید ترین بازی ها و نرم افزارها




آخرین ارسال های انجمن
masoud بازدید : 256 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Alarm Clock Xtreme نرم افزاری است برای آنانکه که به سختی دل از خواب می کنند . اگر شما نیز در این دسته قرار می گیرید حتما اپلیکیشن Alarm Clock Xtreme را دانلود و نصب نمایید چرا که این برنامه با استفاده از متد های مختلف کاری می کند که تا بیدار نشده اید همچنان صدای زنگش را بشنوید . در ادامه برخی از ویژگی های این نرم افزار را معرفی می کنیم :

- استفاده از صداهای تصادفی
- صدای افزایشی
- امکان پخش صدای بیدارباش از یک تا شصت دقیقه
- قطع شدن صدا با تکان دادن دستگاه
- بهره گیری از جی پی اس برای خاموش کردن صدا هنگام حرکت کردن دستگاه
- و …

masoud بازدید : 252 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

MultiLing Keyboard یک کیبورد همه کاره ، قدرتمند و البته با کاربری بسیار ساده برای اندروید می باشد . این برنامه از قابلیت های بسیاری برخوردار می باشد که برخی از آنها عبارتند از :

- عدم دسترسی به اینترنت = جلوگیری از ارسال رمز ها و دیگر اطلاعات
- کاملا سفارشی پذیر
- چینش های مختلف Qwerty / Azerty / Qwertz / Dvorak / Left Hand / Right Hand / Colemak / Neo / Bépo
- امکان استفاده از سیمبل ها ، حروف ریاضی ، شکلک ، حالت شماره و ….
- دارا بودن کلید های Esc ، CTRL ، Alt و Tab برای استفاده از ریموت دسکتاپ
- بهره گیری از دیکشنری
- یادگیری لغات
- مولتی تاچ
- پشتیبانی از زبان شیرین پارسی
- و …

masoud بازدید : 175 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

GO Weather EX یکی دیگر از نرم افزارهای ساخت شرکت GO می باشد که این بار نقش ارایه دهنده برنامه اطلاعات آب و هوایی را برای شما ایفا خواهد کرد . این برنامه که از ده ها هزار شهر کره خاکی پشتیبانی می کند قادر است اطلاعات آب و هوایی به روز را در قالب هایی بسیار زیبا و در یک محیط ساده به نظر شما برساند . اگر از برنامه های آب و هوایی پیش فرض گوشی خود خسته شده و می خواهید تا فضایی جدید را تجربه کنید این برنامه را از دست ندهید .

 

ویژگی ها :

- نمایش اطلاعات دقیق روزانه
- نمایش پیش بینی برای ۵ روز آینده
- بک گراند های پویا
- پشتیبانی از GoWidget
- به روز کردن خودکار اطلاعات

masoud بازدید : 149 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Senti Wayk نرم افزار آلارم بسیار جالبی است که حتما از تعامل با آن لذت برده و عاشق می شوید .
اگر شما هنوز هم همانند افراد قدیمی برای قطع صدای آلارم به دنبال دکمه می گردید لازم است اندکی این راه را نو کنید . با داشتن Senti Wayk قطع کردن صدای زنگ هشدار به سادگی دست به صورت موجی بر روی آن می باشد . افزون بر این با قابلیت همگام سازی این برنامه با سرویس Google Calendar می توانید به سادگی و البته سرعت از رویدادهای روزانه خود آگاه شوید . محیط کاربری بسیار زیبا و البته استفاده آسان این برنامه را به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آلارم تبدیل کرده است .

masoud بازدید : 136 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

تمامی سیستم عامل هایی که توانایی مولتی تسکینگ دارند به ابزاری برای مدیریت برنامه های در حال اجرا نیز نیازمندند . اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به حجم برنامه هایی که یک کاربر ممکن است به صورت همزمان از آن ها استفاده کند در اختیار داشتن یک نرم افزار مدیریت وظایف امری بسیار حیاتی به نظر می رسد .

ES Task Manager یکی از نرم افزارهای مدیریت وظایف قدرتمند برای اندروید می باشد و وجود ES در ابتدای نام این برنامه که نشانگر سازنده آن است کافیست تا متوجه قدرت آن باشیم . با داشتن این اپلیکیشن می توانید به سادگی تمامی کارهایی که یک تسک منیجر انجام می دهد نظیر ذخیره باتری ، خالی کردن حافظه ، بستن برنامه های در حال اجرا ، حذف برنامه های نصب شده و بالا بردن سرعت دستگاه برایتان به ارمغان آورد .

masoud بازدید : 148 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بسیاری از مدل های اندروید اپلیکیشن ها را بر روی حافظه داخلی گوشی که معمولا ظرفیت آن چندان بالا نیست ذخیره می کنند . بدین ترتیب پس از گذشت مدتی و با نصب برنامه های مختلف ، کم کم خطای مربوط به نبودن فضای آزاد به اندازه کافی نمایان می شود . اگر شما نیز با این مشکل رو به رو شده اید تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای انتقال اپلیکیشن ها به حافظه خارجی می باشد .

App 2 SD Pro یکی از اولین و قدرتمندترین نرم افزار های موجود در این زمینه می باشد که با استفاده از آن می توانید بدون نگرانی از کمبود فضا برنامه های دلخواه خود را نصب کنید.

 

ویژگی ها :
- نمایش تمامی اپلیکیشن های سازگار با SD و انتقال سریع آنها
- نمایش پیغام در صورت نصب بودن برنامه ای که قصد انتقال آن را دارید .
- گرفتن خروجی از برنامه های نصب شده بر روی SD Card
- دارا بودن ویجت نمایش کش و فضای در دسترس
- حذف سریع برنامه ها
- و …

masoud بازدید : 136 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می خواهید کلمات پرکاربرد ، نام های کاربری و یا پسورد های شما به صورت خودکار توسط کیبورد پر شود و شما را از تایپ چندین و چند باره آنها در هر روز بی نیاز سازد ؟
Keyboard With Storage یک کیبورد ایده آل برای کسانی که با فرم ها سر و کار زیادی دارند می باشد چرا که قادر است کلماتی که شما از آنها بیشتر استفاده می کنید یا هر کلمه دلخواه دیگری را به سادگی و بدون نیاز به تایپ ، در فیلد های مربوطه پر کند . با این برنامه حتی نیازی به خاطر سپردن رمز های مختلف ورود مربوط به سایت های گوناگون را نداشته و تنها با یک بار ذخیره کردن پسورد می توانید از آن برای همیشه استفاده کنید .

masoud بازدید : 153 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

PrinterShare Mobile Print Premium نام برنامه ای است که با داشتن آن می توانید به سادگی و البته به صورت مستقیم اسناد ، ایمیل ها ، تصاویر ، مخاطبین ، اس ام اس ها و … را از روی دستگاه تحت اندروید خود پرینت کنید . برای انجام این کار کافیست پرینتر  خود را به اشتراک گذاشته و وسیله تبلت یا اسمارت فون خود تمامی اسناد از جمله اسناد آفیس و حتی گوگل داک را به صورت بیسیم و از طریق Wi Fi به پرینتر فرستاده و چاپ کنید .

 

 



masoud بازدید : 217 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SwiftKey هم اکنون به عنوان بهترین نرم افزار کیبورد اندروید شناخته می شود که با در اختیار داشتن قابلیت های مخصوص به خود توانسته است به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کند . از جمله این ویژگی ها می توان به فهمیدن ارتباط میان کلمات و پیش بینی آنهاست هنگامی که شما کلمه ای را تایپ می کنید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار خارق العاده امکان سفارشی سازی آن متناسب با نوع کاربری مورد نظر شما می باشد . به طور مثال شما می توانید برای استفاده از جیمیل ، فیس بوک ، توییتر و یا حتی به روز رسانی پست های وبلاگ خود از کیبورد های اختصاصی استفاده کنید .

نکته جالب و قابل توجه در SwiftKey 3 Keyboard پشتیبانی از زبان شیرین پارسی می باشد که امکان استفاده از این برنامه برای تمامی پارسی زبانان دنیا فراهم گردیده است .

masoud بازدید : 4876 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی از نقاط ضعف اندروید عدم وجود پروفایل های مختلف برای شرایط مختلفی که در آن قرار می گیرد می باشد . بدین منظور تا کنون برنامه های جانبی زیادی طراحی شده است که به شما کمک می کند این کمبود را برطرف سازید .
EasyProfiles یکی از این نرم افزارها می باشد که با گنجاندن تمامی امکاناتی که ممکن است یک کاربر به آنها نیاز پیدا کند توانسته است خود را به یکی از بهترین گزینه های حال حاضر تبدیل کند .

شما با داشتن این برنامه خواهید توانست پروفایلهای مختلفی طراحی کرده و حتی سوییچ کردن آنها را نیز نه به صورت دستی بلکه کاملا خودکار انجام دهید . هر پروفایل شامل کلکسیونی از تنظیمات می باشد که با انتخاب آن می توانید رفتار گوشی خود را بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر دهید .

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار و بازی برای آندروید , سیمبین , ایفون, ویندوز موبایل و بادا , جاوا راهنمای خرید موبایل و بررسی تخصصی تلفن همراه و گرافیک , پوسته , والپیپر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    در سایت بهتر است چه نوع مطالبی قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 290
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 3,191
  • بازدید سال : 14,441
  • بازدید کلی : 528,081
  • فروشگاه ما